MYWAY CIKKEK
A SIKEREDÉRT
A Pilatestől, a kültéri edzéseken, labdajátékokon át, a funkcionális tréningig, bármi lehet a te profilod, a te utad. Itt abban igyekszem segíteni, hogy gyorsan legyenek vendégeid, és sokáig maradjanak nálad.
Papírmunka helyett digitális edzésadminisztráció
Egyre inkább látszik rendeződni a járvány okozta nehéz helyzet a fitnesziparban is. A vendégek folyamatosan térnek vissza az edzőtermekbe, és mind több fitneszlánc, személyi edző számol be rekordszámú érdeklődésről. Ami azonban mindenképp feltűnő, hogy [...]
Vendégmágnes ötletek
Ha tudatosan építed a klientúrádat, akkor valószínűleg megvannak a saját módszereid az új ügyfelek bevonzására. A HubSpot szerint azon vállalkozások 49,7%-a sikeresebben értékesít a "vendégmágnesek" használatától kezdve. Sikerük hátterében a közvetített valódi érték [...]
7 módszer a vendéged motiválására
Abban, hogy sikeres fitnesz szakember lehess, óriási szerepet játszik vendégeid motivációja. Ha ebben segíteni tudsz nekik, akkor egyre aktívabbá válnak, megváltoztatják szokásaikat, és folyamatosan veled szeretnének dolgozni. Ezekről lesz szó: [...]
2022-es social média tippek
2022 januárjától már a világ több mint fele használja a közösségi médiát. 4.62 milliárd ember instagramozik, facebookozik, tiktokozik, vagy használ más platformot. Ma már teljesen hétköznapi, hogy a vállalkozások ezeken a csatornákon keresztül érik [...]
Miért jó a hordozható technológia?
A hordozható technológia sikerre volt ítélve a járvány idején, hiszen a vendégek számára a digitális, és a fizikális világ összekapcsolása jelentette az egyik fő megoldást az aktív életmódra. A járvány meggyorsította a folyamatot, de már [...]
Határozd meg a márkádat öt lépésben
A márkád ígéretébe érdemes kitartó szorgalommal, sok munkát fektetni. Ennek jelentése az az élmény, amit ügyfeleid elvárnak tőled minden egyes alkalommal, amikor kapcsolatba kerülnek a vállalkozásoddal. Nem számít, hogy személyesen találkoznak veled, vagy online [...]
Teremts értéket, és fejlődj!
Jók vagyunk a szakmában, tele vagyunk végzettségekkel. De az elején keveset gondolunk rá, hogyan is fogjuk tudni tudásunkat másokhoz eljuttatni. Ezért beszélünk most az értékesítési tölcsérről. Lehet hogy még nem hallottál az Értékalapú Tölcsér [...]
7 stratégia a Z generáció elérésére
Néhány évvel ezelőtt az edzőtermek még elsősorban az Y generációra fókuszáltak (1982-1995 között születettek). Ők továbbra is nagyon jelentős hányadát adják a vendégkörnek, de már láthatunk változásokat. Az Y generáció egyre idősebb lesz, és [...]